ثروت مردی در تهران راز شومی داشت / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" در تشریح این خبر، گفت: بیست و چهارم شهریورماه سال جاری 2 شکایت همزمان از اصفهان و اندیمشک مبنی بر کلاهبرداری با موضوع سرمایه گذاری در بورس به اداره چهاردهم پلیس آگاهی واصل شد و با توجه به گزارش حضور متهم در تهران شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره چهاردهم قرار گرفت .

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بیان اینکه شاکیان آدرسی از متهم در تهران نداشتند، گفت: شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت. در بازه زمانی شهریور تا آذرماه آدرس های متعددی از متهم به دست آمد که وی در هیچ یک از آدرس های کشف شده حضور نداشت و نقل مکان کرده بود تا اینکه پس از انجام یک رشته اقدامات پلیسی پیچیده کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه وی در نیاوران شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را در حالی که قصد خروج از مخفیگاهش را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در ادامه افزود: بررسی سوابق کیفری مشخص شد که متهم فردی 40ساله متاهل و دارای سوابق متعدد محکومیت با عناوین تحصیل مال نامشروع، خیانت در امانت کلاهبرداری و تقلب در امتیازات می باشد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم در تشریح نحوه و شگرد کلاهبرداری خود اظهار داشت با چرب زمانی و معرفی خود به عنوان دکترای مدیریت مالی اعتماد مال باختگان را برای سرمایه گذاری در بورس جلب می کردم و پس از دریافت مبلغ 12میلیارد ریال از مال باختگان با توجه به اینکه متوجه شده بودم شاکیان از من شکایت کرده اند به تهران متواری شدم.

تقی پور در پایان گفت: با دستور بازپرس شعبه 5دادسرای ناحیه 23 تهران متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان و مال باختگان در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟