نقشه پلید 4 نوجوان تهرانی در شلوغی های مترو

به گزارش رکنا ، سرهنگ "سعید عطاء اللهی" بیان داشت: اواسط آبان ماه امسال خانمی به پلیس متروی خط یک پایتخت مراجعه و اظهار کرد مبلغ 4 میلیون تومان وجه نقد همراهم بوده و تا زمانی که داخل واگن شدم این مبلغ همراهم بود ولی زمانی که از واگن خارج شدم متوجه شدم که در کیفم باز شده و علاوه بر کیف پول، کل مبلغ 4 میلیون تومان به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت: شاکی در ادامه اظهارات خود بیان کرد: در طول مسیر مراقبت های لازم را از وجه نقد انجام داده ام ولی در زمانی که روی صندلی داخل واگن قطار نشسته بودم 4 نوجوان دستفروش به من نزدیک و قصد فروش اجناس را داشتند.

وی گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس مترو هنگام گشت زنی های هدفمند 4 نوجوان را که قصد داشتند از مسافری سرقت کنند، مشاهده کردند و موفق شدند با کنترل صحنه جرم، هر 4 سارق نوجوان را قبل از متواری شدن، دستگیر کنند.

عطاءاللهی با بیان اینکه متهمان پرونده 9 الی 12 ساله بوده و پیش تر سابقه بازپروری دارند، افزود: هر 4 متهم در دفتر پلیس به جرم ارتکابی مبنی بر سرقت 4 میلیون تومان وجه نقد از کیف شاکی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مترو پایتخت اضافه کرد: متهمان پرونده برای تحقیقات تکمیلی به عوامل پلیس پیشگیری تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟