سایه مرگ بر سر 3 زن و 2 مردتهرانی در شمال تهران

به گزارش رکنا، رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: روز گذشته (جمعه) امدادگران شهرستان ۳ خانم و ۲ آقا را که در حوادث مختلف دچار سانحه شده بودند، نجات دادند.

حسن فراهانی روز شنبه تشریح کرد: خانمی ۴۹ ساله در منطقه گلاب دره واقع در شمال تهران از سطح غیر همتراز سقوط کرد که منجر به شکستگی بینی و هدتروما شد.

وی افزود: امدادرسانی به مصدوم مذکور که به دلیل وزن سنگینی که داشت با مشکلاتی مواجه بودند و به همین دلیل ۴ تیم امداد و نجات از شعبه و پایگاه های کلکچال و دربند به منطقه اعزام شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دو آقا با سنین ۳۵ و ۵۶ ساله نیز روز گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران دچار حادثه شده و باتشخیص ترومای سر و ترومای کتف به بیمارستان های شهدای تجریش و طالقانی اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: همچنین دو خانم ۲۸ و ۶۳ ساله در منطقه پس قلعه (دربند) به دلیل سوختگی صورت و کاهش سطح هوشیاری تحویل اورژانس شده و یکی از آنها با رضایت شخصی مرخص شد.

فراهانی با توجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان و گردشگران رخ می‌دهد تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبارقصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده؛ این شهرستان دارای کوه‌ها، روددره ها و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان و به همین علت در تمامی فصول با استقبال چشمگیر گردشگران و کوهنوردان مواجه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟