دستگیری 11 سارق مسلح خطرناک در جنوب شرق کشور

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه با تلاش شبانه روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۶ فقره سرقت نیز کشف شد.

سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه طی یک هفته گذشته ۱۱ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: افسران مجرب پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی لازم قضائی طی هفته گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر ،چابهار و سراوان این سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در جریان دستگیری این سارقان و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۶ دستگاه خودروی مسروقه، ۲دستگاه موتور سیکلت،۳۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه، ۵۰ میلیون تومان وجه نقد، چندین قبضه قمه و یک قبضه اسلحه وینچشتر کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه بانک،سه فقره سرقت مسلحانه خودرو،یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، چهار فقره سرقت به عنف خودرو،سه فقره سرقت موتورسیکلت و چهار فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 519452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟