تصاویر عجیب از  آب گرفتگی معابر در اتوبان امام علی (ع)

به گزارش رکنا، رضا عباسی شهردار منطقه ۱۴ تهران  درباره آخرین وضعیت آبگرفتگی بزرگراه امام علی (ع) و تونل امیرکبیر در پی بارندگی‌های شب گذشته پایتخت گفت: نزدیک به ۸۰ درصد آب ناشی از بارش‌های دیشب در بزرگراه امام علی (ع) مدیریت شد تا این آب به داخل تونل امیرکبیر منتقل نشود.

شهردار منطقه ۱۴ تهران افزود: کار جمع آوری آب‌های سطحی و شست‌وشوی تونل در ساعت ۴:۳۰ صبح امروز (سه شنبه ۷ آبان ماه) انجام شد و در حال حاضر مسیر برای تردد خودرو‌های سواری باز است.

عباسی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارش‌ها از فردا گفت: به دلیل شروع موج جدید بارش‌ها از فردا محدودیت‌های ترافیکی و تردد را در بخش جنوبی تونل امیرکبیر اعمال کردیم تا از حجم عبور و مرور وسایل نقلیه به سمت بزرگراه امام علی (ع) شمال کاهش یابد و باید گفت در صورت شروع بارندگی می‌توانیم شرایط را بهتر از روز قبل کنترل کنیم.

آخرین وضعیت از آبگرفتگی بزرگراه امام علی(ع) و تونل امیر کبیر + تصاویر

آخرین وضعیت از آبگرفتگی بزرگراه امام علی(ع) و تونل امیر کبیر + تصاویر

وی در پاسخ به این سوال که آیا بزرگراه امام علی (ع) و تونل امیرکبیر برای جلوگیری از آبگرفتگی نیاز به اصلاح هندسی دارد یا خیر؟، گفت: آب گرفتگی شب گذشته در تونل امیرکبیر و بزرگراه امام علی (ع) به دلیل حجم بارش‌ها بود و می‌توان گفت برای اولین بار آب از کانال ابوذر به داخل خیابان‌ها سرریز کرد، این درحالی است که آمارها نشان می‌دهد در زمان بارش‌های نوروز ۹۸،  حجم آب  کانال به ۲۰ سانتیمتری تاج کانال رسیده بود.

آخرین وضعیت از آبگرفتگی بزرگراه امام علی(ع) و تونل امیر کبیر + تصاویر

شهردار منطقه ۱۴ تهران تأکید کرد: با بکارگیری تمامی تجهیزات و ادوات و جایگذاری گونی‌های شن مسیر حرکت آب مدیریت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟