به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان مسلح در انتقال ۲ تن و ۵۷ کیلو موادمخدر و توقیف ۲ دستگاه پژو ناکام ماندند.

سردار "محمد قنبری" گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مناطق مرزی سراوان به عمق استان می‌کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلحانه، سرانجام بامداد روز گذشته آن‌ها را که با خودرو‌های پژو ۴۰۵ و پارس در حال جابه جایی محموله مواد افیونی در یکی از محور‌های فرعی منتهی به شهر سراوان بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: عوامل انتظامی پس از طی مسافتی با قرار گرفتن قاچاقچیان در منطقه کمین به آن‌ها دستور ایست دادند که سوداگران با تیراندازی به سمت آن‌ها تغییر مسیر داده و با سرعت سرسام آوری با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان داشت: ساعتی بعد تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با پایش و مراقبت تمام محور‌های مواصلاتی منطقه درگیری، مخفیگاه قاچاقچیان را در یکی از روستا‌های همان محدوده شناسایی و در یک عملیات حساب شده با هماهنگی مقام قضائی محل را به محاصره خود درآوردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در معرض خطر دیده بودند قبل از حضور تکاوران پلیس متواری شدند که در این رابطه یک نفر از آنان قبل از فرار دستگیر و در بازرسی از منزل و خودرو‌ها در مجموع ۲ تن و ۵۷ کیلو و ۸۹۰ گرم مواد مخدر شامل یک تن و ۹۶۹ کیلو و ۳۴۰ گرم تریاک و ۸۸ کیلو و ۵۵۰ گرم حشیش کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تلاش برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟