انتقال 5 مصدوم و بیمار از زائران اربعین حسینى از ایلام به گیلان

به گزارش رکنا ، پیمان اسدی رییس اورژانس ۱۱۵ گیلان در خصوص این ماموریت گفت: روز دوشنبه ٢٢ مهر ٩٨، ۵ مصدوم و بیمار از زائران اربعین حسینى که در بیمارستان امام خمینی ایلام بستری بودند با اقدامات درمانى مناسب نیروهاى اورژانس ۱۱۵، براى ادامه روند درمان و انتقال به شهر هاى مبدا از ایلام با هواپیما به تهران انتقال داده شدند.

او افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده توسط EOC وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور، اورژانس ۱۱۵ گیلان از دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجهز به ۳ تیم فوریت‌های پزشکی (۶ پرسنل فوریت و ۳ دستگاه آمبولانس) به تهران اعزام شد.

اسدی در ادامه گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان راس ساعت ۱۰ شب ۲۲ مهر ماه، ۵ بیمار و مصدوم گیلانی را از فروگاه مهراباد تهران تحویل گرفت. مددجویان ۴ آقا و ۱ خانم بودند که طی دریافت اقدامات درمانی مناسب ساعت ۴ صبح به بیمارستان‌های آموزشی درمانی پورسینا و حشمت رشت انتقال داده شدند.

پیمان اسدی با اشاره به این نکته که ۵ مصدوم و بیمار از زوار اربعین حسینی بودند افزود: بیمار انتقال یافته به بیمارستان حشمت آقایی ۵۲ ساله و ۴ بیمار انتقال یافته به پورسینا ۱ نفر خانم و ۳ نفر مرد بودند همگی با موفقیت انتقال یافته و در حال دریافت خدمات درمانی مناسب در استان خود می‌باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟