گریه های الهام غفوری برای مرگ تازه داماد جوان / جزئیات انفجار هولناک در سکانس سریال "خواب زده"

به گزارش رکنا، طراح صحنه 30 ساله «خواب‌زده» که به کما رفته بود ساعت 4:30 بامداد دیروز یکشنبه در بیمارستان شهید مدنی کرج جان باخت . در این اتفاق عجیب «وحید جعفری»، طراح صحنه این پروژه که مدتی است به کارگردانی سیروس الوند کار فیلمبرداری آن آغاز شده است، بشدت آسیب دید. این طراح صحنه جوان به دلیل سوختگی عمیق و گسترده به کما رفت.

در حالی که پیش از این از بیمارستان مدنی کرج خبر می‌رسید که اوضاع وحید جعفری اصلا رضایت بخش نیست و امکان انتقال او به تهران هم وجود ندارد، الهام غفوری به شهروند گفت : «طراح صحنه سریال خواب زده بامداد یکشنبه روی تخت بیمارستان جان باخت.»

علت این آتش‌سوزی نامشخص است و عوامل تولید این سریال هم از دلیل انفجار منجر به آتش‌سوزی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. با این وجود، برخی شاهدان که در محل حادثه حضور داشتند، از صدای مهیب انفجار صحبت می‌کنند که برای دقایقی باعث آتش‌سوزی و مصدومیت شدید طراح صحنه این سریال در حال ساخت شده است.

وحید جعفری به کما رفتبه گفته الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال «خواب‌زده» این حادثه حوالی ساعت 9 شب جمعه و پس از خروج عوامل سریال رخ داده است. وحید جعفری همراه با سایر اعضای تیم از لوکیشن خارج شده بود، اما ظاهرا دقایقی بعد به آن‌جا بازمی‌گردد و درست همان موقع انفجار رخ می‌دهد. غفوری در توضیح بیشتر به «شهروند» می‌گوید: «واقعا در شوک هستیم، هنوز نمی‌دانیم این انفجار کجا و چگونه رخ داده است. خانواده وحید اصلا حال روحی خوبی ندارند، همسرش بی‌تابی می‌کند و این‌قدر گریه کرده که نمی‌تواند صحبت کند، حال ما هم اصلا خوب نیست، به زور خودم را سرپا نگه‌داشته‌ام.باورمان نمی شود که او به این زودی ما را ترک کرده باشد.»

غفوری با صدایی بغض‌آلود ادامه داد: «جایی که انفجار رخ داده است یک استخر رو باز بود که البته برای فیلمبرداری قسمت هایی از آن پوشانده شده بود. چند نفر از کارگرانی که مشغول آماده‌سازی لوکیشن برای مراحل آتی فیلمبرداری بودند، با شنیدن صدای انفجار به کمک وحید می‌روند و او را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل می‌کنند. بعد از چند ساعت هم به ما خبر دادند که وحید به کما رفته است، البته از همان لحظه اول سعی کردیم او را به تهران منتقل کنیم، اما پزشکان گفتند این کار فایده‌ای ندارد، ضمن این‌که شرایط وحید و به کما رفتنش عملا امکان جابه‌جایی او را غیرممکن کرده بود. من، وحید را از قبل می‌شناسم و با او کارهای زیادی انجام دادیم، واقعا از این حادثه ناراحت و شوکه شدم. »

غفوری در پاسخ به این پرسش که دلیل آتش‌سوزی و انفجار چه بوده است، گفت: «هنوز هیچ اطلاعی از این موضوع نداریم، لوکیشن ما جای خاص یا خطرناکی نداشت که باعث انفجار شود. نه مواد اشتعالزایی وجود داشت و نه کپسول گاز و این‌جور چیزها، با این حال، کارگرانی که آن‌جا بودند، می‌گویند انفجار صدای خیلی مهیبی داشته و احتمال دارد تجمع گاز باعث این حادثه شده باشد. اما این فقط حدس و گمان است. ما منتظر اعلام نظر کارشناسان در این رابطه هستیم.»

وحید جعفری با بیش از 85‌درصد سوختگی جمعه شب به بیمارستان مدنی کرج منتقل شد. این بیمارستان نزدیک ترین مرکز درمانی به محل فیلمبرداری سریال خواب زده بود . وحید جعفری 30ساله حدود یک‌سال پیش ازدواج کرده بود . او در آثاری همچون «وعده دیدار»، «عصر یخبندان»، «تراژدی»، «زندگی جای دیگریست»، «دلدادگان»، «خودزنی» و «مرگ ماهی» به‌عنوان مدیر صحنه، دستیار طراح صحنه و حتی بازیگر حضور داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟