به گزارش رکنا ، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک راهور پایتخت با اعلام این خبر گفت: نقص فنی سیستم ترمز وانت نیسات علت این تصادف بود.

 سرهنگ "محمد رازقی" گفت: در ساعت 15:50ظهر دیروز بیستم مهرماه، در مسیر شمال به جنوب خیابان سعادت آباد مقابل بیمارستان مدرس ناگهان یک دستگاه وانت نیسان از مسیر خود منحرف شده و با 6 وسیله دیگر برخورد می کند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک راهورپایتخت بیان داست: این وانت نیسان که در ابتدا به یک دستگاه خودروی پراید پارک شده در کنار خیابان برخورد می¬کند به دنبال آن با خودورهای دیگر در محل پارک خودرو به ترتیب پژو ، پراید، وانت پیکان، سواری مزدا و دنا برخورد کرده و متوقف می شود.

وی اظهار داشت: رانندگان این خودروها که خودروی خود را در محل مناسب و جای پارک حاشیه ای پارک کرده بودند موقع بازگشت شاهد ورود خسارت به خودروهای خود بودند که دچار آسیب شده بودند.

وی گفت با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت تصادف، مشخص شد که علت این حادثه نقص فنی مستمر در سیستم ترمز وانت نیسان بوده که باعث این تصادف 7 وسیله ای شده است.

رازقی از رانندگان وسایل نقلیه خواست : قبل از شروع حرکت حتما سیستم ترمز و لاستیک ها و تمامی سیستم های وسیله نقلیه خود را بررسی کنید و از حرکت با وسیله نقلیه ای که دارای نقص فنی است خودداری کرده تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟