تصادفات تهران در هفته‌ای که گذشت

به گزارش رکنا،  سرهنگ احسان مؤمنى رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در خصوص تصادفات هفته گذشته شهر تهران اظهار داشت: تصادف اول در ساعت ٠٥:٣٣ روز یکشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه علامه عسگرى یک دستگاه کامیون خاور با عابر پیاده (خانم حدوداً ٣٥ ساله) که در حال عبور از عرض بزرگراه بود به شدت برخورد و عابر پیاده در محل حادثه جان خود را از دست داد.

تصادف دوم در ساعت ١٠:٣٠ روز پنجشنبه در مسیر شرق به غرب خیابان دماوند یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت بود و متاسفانه با عابر پیاده (مرد حدوداً ٨٠ ساله) برخورد که منجر به فوت عابر پیاده در محل حادثه شد.

سرهنگ مؤمنى به عابرین پیاده توصیه نمود: در هنگام عبور از عرض معابر از گذرگاه هاى عابر پیاده و پل هاى هوایى عابر پیاده استفاده نمایند، به هیچ عنوان از عرض معابر بزرگراهى تردد نداشته باشند و همچنین به رانندگان توصیه نمود در هنگام رانندگى کاملاً به جلو توجه داشته باشند و مراقب حرکت عابرین پیاده در سطح معابر باشند.

تصادف سوم در ساعت ٠١:١٠ روز چهارشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت تقاطع آیت یک دستگاه سوارى پژو ٢٠٦ به علت سرعت زیاد، راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و با نرده هاى رفیوژ میانى برخورد و پس از شکسته شدن ٧ شاخه نرده با پایه ستون پل عابر پیاده برخورد نمود. در اثر شدت ضربه دو نفر سرنشین سوارى پژو در محل حادثه فوت نمودند و راننده و سرنشین دیگر مصدوم شدند که از طریق اورژانس به مراکز درمانى منتقل شدند.

درخصوص این تصادف سرهنگ مؤمنى توصیه نمود: در هنگام رانندگى با سرعت مطمئنه حرکت نمایند، سرعتى که در صورت وقوع هرگونه خطر بتوانند به راحتى وسیله نقلیه را کنترل نمایند، راننده و سرنشینان ردیف جلو و عقب وسایل نقلیه کمربند ایمنى خود را در طول مسیر بسته نگه دارند.

وی در پایان به کلیه کاربران ترافیک توصیه نمود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایى و رانندگى را سرلوحه اعمال خود قرار دهند و به توصیه هاى ایمنى کارشناسان توجه داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟