سرنوشت تلخ آرمان  8 ساله در اصفهان + عکس
حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش رکنا، بعد از گذشت حدود یک هفته از حاثه سقوط پسر 8 ساله از دیواره سنگ‌نوردی در حین برگزاری مسابقه، حال عمومی وی تغییری نکرده است.

 هفته گذشته در فولادشهر اصفهان اتفاقی تلخ رخ داد و یک نوجوان 8 ساله به نام آرمان غیاثی در حین برگزاری مسابقه سنگ‌نوردی سقوط کرد و راهی بیمارستان شد.

این مسابقات در یکی از باشگاه‌های سنگ‌نوردی اصفهان در یکی از سالن‌های ورزشی فولادشهر برگزار می‌شد که اتفاقا این باشگاه مجوزی نیز برای برگزاری مسابقه نداشت و حادثه سقوط این نوجوان بر روی زمین اتفاق افتاد.

بعد از این حادثه بود که نیروی انتظامی گزارش کاملی از این حادثه تهیه کرده و پرونده‌ای در مرجع قضایی استان اصفهان تشکیل شد؛ همچنین مقرر شد جلسه کمیته انضباطی تشکیل و درباره خاطیان تصمیم‌گیری شود.

رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی نیز به همراه مهدی داورپور و علی‌رضا کریم رئیس و‌ دبیر کمیته‌های صعودهای ورزشی و مسابقات، فرزام دیانی مسئول بخش داوری و حمید آسیابان رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون، روز پنج‌شنبه ضمن حضور در سالن سنگ‌نوردی ایثار ذوب‌آهن و گفت‌و‌گو با عوامل برگزاری مسابقه سنگ‌نوردی باشگاه اژکهن، به بررسی علل حادثه سقوط سنگ‌نورد نونهال «آرمان غیاثی» پرداختند.

زارعی همچنین ضمن حضور در بیمارستان محل بستری آرمان با پدر این ورزشکار عزیز دیدار و‌گفت‌و‌گو کرد و حامل دعای خیر جامعه ورزش به ویژه کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی برای این کودک بود.

همچنین عصر روز جمعه جلسه بررسی و رسیدگی به حادثه در محل هیأت استان اصفهان با حضور کارشناسان فدراسیون، هیأت و اعضای برگزار کننده این مسابقه، برگزار و علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

درنهایت با روشن شدن علل حادثه مقرر شد گزارش کارشناسی فدراسیون تقدیم مسؤولان وزارت ورزش و جوانان، اداره ورزش استان اصفهان و جامعه ورزش کشور که از این حادثه دچار تالم گردیدند شود.

این در حالی است که آرمان 8 ساله از روز حادثه در کما به سر می‌برد و تاکنون نیز تغییری در حال عمومی وی ایجاد نشده است؛ هنوز مشخص نیست سرنوشت آرمان چه خواهد بود و آیا وی به زندگی باز می‌گردد یا خیر.

با وجود گذشت حدود یک هفته از این اتفاق و برگزاری چندین کارگروه مختلف در اصفهان و تهران نظر قطعی در خصوص علت حادثه داده نشده است تا مقصر اصلی این حادثه مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟