به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق سابقه دار و عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان نیمروز در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

علی میر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار با ایجاد ناامنی در سطح شهرستان "نیمروز" موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم را در یکی از روستای شهرستان نیمروز شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز بیان داشت: حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، نیز از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

او با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟