به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" در توضیح این خبر، گفت: با دریافت چند فقره شکایت از شرکت مخابرات مبنی بر سرقت دریچه های فلزی حوضچه های مخابراتی در سطح شهر تهران، پرونده ای در این خصوص تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر خسارت مالی به شرکت مخابرات باعث ایجاد مشکلات از جمله سقوط شهروندان و موتور سواران به داخل حوضچه ها شده بود، تصریح کرد: در تاریخ دوازدهم شهریور ماه با توجه به حساسیت موضوع پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با مراجعه به محل های سرقت به تحقیقات میدانی پرداختند و فردی حدودا 30 ساله را در حال سرقت دریچه های شرکت مخابرات با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید شناسایی کردند.
سرهنگ نجفی عنوان کرد: با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص می گردد پلاک خودروی موجود در صحنه سرقت جعلی و متعلق به خودروی دیگری می باشد، براین اساس کارآگاهان با بررسی های فنی شماره پلاک خودرو را کشف و مشخص شد که خودرو متعلق به فردی به نام منصور 31 ساله و دارای سابقه سرقت به همین شیوه می باشد.
این مقام انتظامی افزود: در ادامه با دستور مقام قضائی و اخذ نیابت قضایی متهم در یک عملیات ضربتی در محل سکونتش در شهر بهارستان دستگیر و به اداره هفدهم منتقل می شد .
سرهنگ نجفی در پایان افزود: در بازجویی های اولیه منصور منکر سرقت ها شد ولی در نهایت با مشاهده ادله و مستندات راهی به جز اعتراف نیافت و اظهار داشت: قبل از طلوع آفتاب بین ساعت 4 تا 6 صبح با تغییر شماره پلاک خودرو در خیابان می چرخیده و دریچه های فلزی شرکت مخابرات را به سرقت می برده و پس از سرقت هر دریچه را بین 80 تا 100 هزار تومان می فروخته است و پول حاصله را برای گذران زندگی و خرید مواد مخدر مصرف می کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟