تشنج راننده تهرانی در اتوبان فاجعه بار شد +تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ مهدی باقر پور رییس منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب گفت: ساعت 10 صبح روز گذشته در مسیر غرب به شرق آزادراه قبل از پل شرقی استادیوم (منطقه27) روبروی متروی ورزشگاه آزادی خودروی سواری ام وی ام به شدت با گاردریل وسط آزادراه برخورد می‌کند .

تصادف ام وی ام  - تشنج

سرهنگ مهدی باقر پور افزود: راننده مردی ۴۵ ساله بود که در حین رانندگی در مسیر اشاره شده دچار تشنج شده و سپس با چند خودروی دیگر برخورد کرده و پس از برخورد با گاردریل های میانی راه ، در لاین مخالف توقف می گردد .

سرهنگ باقر پور ادامه داد : قبل از برخورد این خودرو با گاردریل های میانی خودرو به سمت ۵ خودروی دیگر رفته و به ترتیب با ۲۰۶، پراید ، ۴۰۵ و وانت و پراید برخورد می کند و به سمت مخالف برگشته و سپس متوقف می گردد .

وی گفت : پس از وقوع این تصادف بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر گردید و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند .

وی افزود : تیم های امدادی و اورژانس نیز به موقع در محل حاضر بودند و مصدوم را که راننده ام وی ام بود پس از معاینه و معالجه در محل به بیمارستان منتقل کردند .

تصادف ام وی ام  - تشنج

باقرپور همچنین در خصوص علت این حادثه گفت : از آنجا که در لحظه برخورد راننده تشنج کرده ، علت این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه (به علت تشنج راننده) است که در این خصوص کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شد.

نکته قابل توجه در این تصادف این است که این خودرو از ابتدای شروع تشنج راننده آن تا ایستادن کامل و نقطه برخورد نهایی ،فاصله ای حدودا ۵۰۰ متری را طی کرده و در این مدت به آن چند خودرو برخورد کردده و سپس متوقف می گردد .

سرهنگ باقرپور از رانندگان خواست در موقع وقوع این چنین تصادفاتی به تماشای حادثه نپردازند و با رد شدن از آن اجازه دهند تا نیروهای پلیس و امدادی به موقع بتوانند در محل وقوع حوادث حاضر شوند ، چرا که در حادثه دیروز ترافیک سنگینی به همین علت در محل حادثه ایجاد شده بود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟