به گزارش رکنا، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از برخورد یک دستگاه خودروی میکسر با دیوار ساختمانی در خیابان گیشا خبر داد و گفت: علت تصادف نقص فنی ترمز خودرو بود.

سرهنگ "محمد رازقی" در توضیح این خبر بیان داشت: ساعت 08:40 صبح دیروز در مسیر خیابان گیشا خیابان کسروی (منطقه2) یک دستگاه میکسر به شدت با دیوار یک ساختمان برخورد و پس از برخورد با دیوار با یک اصله درخت و تیر برق برخورد و سپس متوقف می شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: با حضور عوامل اورژانس و کارکنان راهور در محل، راننده میکسر از خودرو بیرون و با توجه به مصدومیت وی، به نزدیکترین بیمارستان برای خدمات درمانی منتقل می شود.

رازقی توضیح داد: با حضور کارشناسان پلیس راهور در محل حادثه، علت حادثه را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که نقص فنی در قسمت ترمز کامیون میکسر باعث این حادثه شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از رانندگان خودروهای سنگین خواست: قبل از حرکت حتما سیستم های ترمز و دیگر قسمت های خودرو را مورد بررسی قرار دهند و چنانچه به هر علتی متوجه نقص فنی در هر یک از اجزا شدند از ادامه حرکت جدا خودداری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟