مرگ تلخ ۱۵۰ جفت قناری عاشق در تهران / آن ها در آتش سوزی عمدی مردند

به گزارش رکنا، چهارم تیرماه امسال طی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از حریق یک ساختمان سه طبقه ی که بصورت کارگاه کولر سازی ، انباری و پرورش پرنده قناری استفاده می شد به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اطلاع داد شد.پس از تایید خبر اولیه توسط مامورین کلانتری ، پرونده با موضوع حریق عمدی جهت رسیدگی تخصصی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود : شاکی پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت ؛ ملک را برای پروش قناری و تعمیرات کولر گازی و انباری اجاره کرده بودم و روز حادثه برای اینکه به قناریها سرکشی کنم راهی محل شدم ولی با صحنه بسیار دردناکی روبرو شدم که کل ساختمان در جلوی چشمانم در حال سوختن بود ، تمامی قناریهایم در آتش تلف شدن ، کولر گازیها از بین رفتن و ارزش مالی این حریق عمدی نزدیک به ۳ میلیارد ریال برآورد می گردد.

معاون جنایی پلیس پایتخت افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل حادثه شدن و در تحقیقات صورت گرفته و با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته محدوده جرم ، تصویر فردی در زمان حریق بدست می آید کارآگاهان با نشان دادن فرد مظنون به شاکی وی را مورد شناسایی قرار میدهد و اعلام میدارد او " فرشاد " (۳۵ ساله ) دوستم می باشد که مدتی است باهم اختلاف شدید داریم.

کارآگاهان باجمع بندی اطلاعات بدست آمده و انکعاس موضوع به بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۱۰ تهران ، دستگیری فرشاد در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم قرار گرفت.

سرهنگ گودرزی بیان داشت : کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه فرشاد در همان محدوده محل جرم شدند که در تاریخ ۴ شهریور طی یک عملیات پلیسی دستگیر و منتقل گردید.

در تحقیقات صورت گرفته از فرشاد ضمن قبولی عریق عمدی ، در خصوص انگیزه خود اظهار داشت ، من با شاکی در حدود چندسالی هست دوست هستم و از آنجایی که همیشه از او(شاکی) پول قرض میگرفتم، تا چندی پیش مبلغی را که بهم داد بود را طلب کرد و و چندین بار تکرار کرد و چون دست و بالم خالی بود نتوانستم طلبش را بدهم و از وی کینه بدل داشتم تا اینکه تصمیم به انتقام گرفتم و اقدام به آتش زدن ساختمان نمودم و متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی ، معاون جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت :باتوجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی ، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۱۰ تهران روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟