سرقت کابل‌های تلفن اتاق فرمان اورژانس / در اصفهان رخ داد

به گزارش رکنا ، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت : سارقان کابل‌های تلفن شهرستان شاهین شهر و میمه، کابل‌های خطوط تلفن ۱۱۵ این شهرستان را نیز به سرقت بردند.

غفور راستین با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ، کارشناسان اتاق فرمان شهرستان شاهین شهر و میمه متوجه شدند که تمام خطوط آزاد و ۱۱۵ اتاق فرمان قطع شده است.

او افزود: مسئولان اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان بلافاصله پیگیری‌های لازم برای وصل مجدد خطوط تلفن را انجام دادند، اما مشکل حل نشد لذا با هماهنگی مرکز فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، یکی از خطوط ۱۱۵ بر روی تلفن همراه یکی از کارشناسان اتاق فرمان شاهین شهر دایورت شد و تا صبح امروز از این طریق پاسخگویی به امدادخواهان انجام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: صبح امروز براساس پیگیری‌هایی که از طریق رئیس مخابرات شهرستان صورت گرفت، پس از بررسی موضوع به کمک کارشناسان مشخص شد کابل‌های تلفن اتاق فرمان اورژانس شاهین شهر به وسیله سارقان به سرقت رفته و این اتفاق، در چند روز اخیر در بخش‌های دیگر شهرستان نیز رخ داده بود.

راستین تصریح کرد: پس از انجام اقدامات لازم، خطوط تلفن اتاق فرمان شاهین شهر و میمه در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه امروز مجددا وصل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟