جاده مه‌آلود خلخال - پونل حادثه آفرید/ تصادف زنجیره ای 5 خودرو

به گزارش رکنا،این حادثه روز یکشنبه زمانی اتفاق افتاد که راننده یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال حرکت از سمت پونل به خلخال اقدام به سبقت در جاده مه‌آلود و با محدودیت دید شده و شاخ به شاخ در مسیر مخالف با وانت پیکان برخورد کرد.

بدنبال برخورد این ۲ خودرو ، سه خودرو سواری پراید ، نیسان وانت و پژو نیز به این خودروهای متوقف در وسط جاده برخورد کرده و خسارات مالی سنگینی به همه خودروها وارد شد.

این تصادف زنجیره‌ای تلفات جانی نداشت ولی بدلیل واقع شدن حادثه در ابتدای حوزه استحفاظی استان گیلان در گردنه زندانه، سرنشینان خودروها تا زمان حضور ماموران پلیس راه ساعت‌ها در جاده منتظر ماندند.

کارشناسان پلیس راه علت این حوادث را بی‌احتیاطی راننده پژو ۴۰۵ و نیز محدودیت دید ناشی از وجود مه غلیط همراه با فقدان علائم کافی رانندگی و خط‌کشی راه از سوی رانندگان اعلام کردند.

۶۲ کیلومتر از مسیر ۸۰ کیلومتری خلخال - پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان واقع شده که بیشترین سطح مه‌گیر جاده فاقد خط کشی ،سیستم روشنایی جاده و علائم هشدار دهنده برای ادامه راه در مواقع مه‌آلودگی این جاده برای رانندگان است.

این جاده بدلیل واقع شدن در منطقه برف و بهمن گیر همه ساله بیش از ۶ ماه از سال بر روی خودروها مسدود می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟