مرگ فجیع مخوف ترین شرور در صحنه ای عجیب / دختران آبادانی از او می ترسیدند! + عکس ها

پراید- تصادف- آبادان

پراید- له شد- -آبادان

تصادف- آبادان

به گزارش رکنا، در پی اعلام به مرکز  پلیس  110آبادان مبنی بر وقوع تصادف در جاده بریم نزدیک به در اصلی پالایشگاه آبادان بلافاصله مأموران پلیس و همچنین نیروهای اورژانس و آتش نشانی به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که یک خودروی پراید با 4 سرنشین بایک پژو 405 با2  سزنشین تصادف کرده که 3نفر از سرنشینان خودروی پراید و1 نفر ازسرنشینان پژو  405 به دلیل شدت تصادف در دم فوت کردند و 2 مصدوم دیگر نیز بلافاصله به بیمارستان امام خمینی آبادان انتقال یافتند.

در تحقیقات اولیه ماجرا به نظرمی رسد که  پراید به دلیل سرعت بالا قادر به کنترل خودرو نبوده و به شدت با خودروی 405 برخورد می کند و پراید واژگون شده  وباعث مرگ 3تن از سرنشینانش می شود.

شاهدان می گویند یک نفر از سرنشینان پراید به بیرون از خودرو پرتاب شده ودر دم جان باخته است .  همچنین آنها اظهار داشتند که سرنشینان پراید در حال انجام حرکات نمایشی بودند وبه نظر می رسید حالت طبیعی نداشتند و اسن موضوع توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی آبادان دردست بررسی است.

گفتنی است یکی از افرادی که دراین تصادف جان خود را از دست داده است نوجوان 17ساله ای است که باتوجه به سن و سال کمش بارها توسط پلیس آبادان به دلیل شرارت و ایجاد مزاحمت دستگیر شده بود.

این فرد که جسدش در میان کشته شدگان تصادف مرگبار دیشب بود بارها در منطقه تانکی دو برای زنان و دختران مدرسه‌ای ایجاد مزاحمت کرده و دستگیر شده بود اما به خاطر کم سن و سال بودنش خیلی زود آزاد شده بود.

نوجوان شرور پس از آزادی بار دیگر به شرارت و مزاحمت‌هایش ادامه داده تا اینکه چندی قبل با در دست داشتن یک قمه در منطقه امیری آبادان یکی از دوستانش را زخمی و روانه بیمارستان کرد.

این  نوجوان شرور همچنین بارها برای نمازگزاران و اهالی منطقه آبادان ایجاد مزاحمت کرده بود و باز هم به خاطر سن کمی که داشت آزاد شد. وی ماه گذشته که مدت کوتاهی بود برای ورزش کردن به یک باشگاه بدنسازی در منطقه احمدآباد می رفت درون باشگاه با داد و فریاد قصد خودنمایی داشت که مربی باشگاه که مرد بسیارقوی هیکلی است چندین بار به او تذکر داد ولی وی به تذکرات مربی باشگاه بی تفاوت بود وبه کارهای خود ادامه داد تا اینکه مربی اش خواست تا باشگاه را ترک کند که نوجوان شرور با کشیدن یک کارد بزرگ از درون کیفش به مربی حمله کرد و چندین بار کارد را به سمت گردن و صورت مربی پرتاب کرد که اگر اعضای باشگاه مداخله نکرده بودند ممکن بود تراژدی همچون مرگ روح الله داداشی برای این مربی بدنسازی پیش می آمد که مهاجم نوجوان پس ازدرگیری از باشگاه فرار کرد.

لازم به ذکراست هفته گذشته نیز حرکات نمایشی پژو  405 باعث شد خودروی ال90 به درون یک بلوار منتهی به همین خیابان وارد شده  و یک کارگر فضای سبز را به کام مرگ بکشاند.

متأسفانه شب های پنجشنبه و جمعه در منطقه بریم و امیرآباد به دلیل انجام حرکات نمایشی و خطرناک توسط راننده های خودروهای لاکچری بارها شاهد اتفاقاتی تلخ همچون مرگ افرادی بیگناه بوده ایم. لازم به ذکر است فاصله این تصادف و فوت کارگر فضای سبز تنها یک میدان است.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟