حجم ویدیو: 3.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک و بازی با مرگ دو توریست جوان انگلیسی و ایرلندی را در کنار ساحل دریا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که یکی از آن‌ها با تلفن همراه در حال تهیه فیلم است دیگری در حالی که یکی از خطرناک‌ترین و کشنده‌ترین موجودات روی زمین را روی دستش قرار داده است در حال خنده و صحبت دیده می‌شود. ظاهراً این دو جوان در حال ماهیگیری در کنار ساحل بودند که یک اختاپوس حلقه آبی به قلاب آن‌ها گرفتار شد.

در این ویدئو این اختاپوس حلقه آبی در حالی که توسط یکی از این دو جوان در هوا معلق نگه داشته شده است دیده می‌شود. این جوان سپس در حالی که دوستش دست خود را نزدیک می‌کند اختاپوس را روی دستش قرار می‌دهد. در این ویدئو صدای خنده و شوخی این دو جوان شنیده می‌شود. این در حالی است که سم این نوع اختاپوس ۵ اینچی می‌تواند ۲۶ نفر را در مدت تنها چند دقیقه از پای درآورد.

انتشار این ویدئو در فیسبوک با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " این نوع اختاپوس سم کافی برای کشتن ۲۶ نفر در مدت چند دقیقه را دارا است، با یک گزش بدون درد که سپس مشکلات تنفسی پدیدار می‌شود. " کاربر دیگری در یک کامنت دیگر نوشت: " من نمی‌توانم باور کنم این جوان این اختاپوس سمی را روی دستش قرار داد. اگر این اختاپوس فردی را بگزد او ابتدا فلج خواهد شد و سپس در مدت چند دقیقه دیگر قادر به نفس کشیدن نخواهد بود. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 489482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟