حجم ویدیو: 3.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار غیرانسانی یک رفتگر در یکی از خیابان‌های ترکیه با یک سگ را به تصویر می‌کشد. «صفر کایاکی» ۴۱ ساله که در حال نظافت خیابان بود اقدام به انداختن یک سگ به داخل رودخانه کرد.

در ویدئوی منتشرشده که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است مشاهده می‌شود در حالی که صفر در حال تمیز کردن یک پل است دو توله سگ ولگرد برای دریافت غذا به او نزدیک می‌شوند. در این لحظه او توسط جارو یکی از سگ‌ها را که مشکی رنگ بود، به داخل خاک‌انداز انداخت و سپس به داخل رودخانه پرتاب کرد. این ویدئو نشان می‌دهد سگ دیگر که سفیدرنگ بود با دیدن این صحنه پا به فرار می‌گذارد. این اتفاق در یکی از خیابان‌های منطقه کالکاندیر واقع در استان ریزه ترکیه رخ داد.

شخصی که دوربین مدار بسته را در خانه‌اش نصب کرده بود پس از دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شد و توانست سگ را نجات دهد. خوشبختانه این سگ بر روی یک پل که دارای ارتفاع کمتری بود فرود آمد و به داخل آب رودخانه نیفتاد. او بلافاصله سگ را که دچار شکستگی از ناحیه پا شده بود برای مداوا به یک دامپزشکی منتقل کرد.

پس از انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی این رفتگر توسط پلیس ترکیه بازداشت شد. گفته می‌شود این مرد که ابتلا به اختلال روانی است روانه دادگاه شده است.

کنان ییلدیریم شهردار شهر کالکاندیر ترکیه ضمن عذرخواهی در مورد این حادثه گفت: "اقدامات لازم برای تنبیه این کارمند شهرداری انجام شده است."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 486406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟