گرفتار شدن 15 نفر داخل ساختمان 4 طبقه / آتش سوزی از یک پرشیا شروع شد+ تصاویر

 ساعت 22:03 شب گذشته (5 تیر 98) در پی تماس تلفنی ساکنان یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان شهید رجایی، خروجی قوچ‌حصار، جاده کمربندی اول با سامانه 125، اطلاع‌رسانی یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مذکور و احتمال محبوس شدن افراد، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 9، 14، 47 و دو گروه امداد و نجات 17 و 6 این سازمان به همراه خودروی بالابر آتش‌نشانی، خودروی حامل تشک نجات و خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه برای کمک‌رسانی به آتش‌نشانی باقرشهر اعزام کرد.

رضا هاشمی شال؛ معاون منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه 16 واحدی یک دستگاه خودروی سواری پرشیا از قسمت موتور به علت نامشخصی طعمه آتش‌سوزی  شده و دود حاصل از این حریق تمام ساختمان را فرا گرفته بود.

وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع برق و گاز مجتمع مسکونی، به چند تیم عملیاتی تقسیم شده و یک تیم اقدام به جست‌وجوی در کانون آتش‌سوزی و تیمهای دیگر نیز برای تخلیه ساکنان از داخل مجتمع مشغول عملیات شدند.

هاشمی شال خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان موفق به خارج کردن 15 نفر از ساکنان از داخل مجتمع شدند همچنین گروه دیگر آتش‌نشانان نیز پس از دستیابی به کانون حریق، شعله‌های آتش خودرو در پارکینگ ساختمان را مهار و کاملاً خاموش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشت و آتش‌نشانان پس از مهار کامل شعله‌های آتش و تخلیه دود از داخل ساختمان، محل حادثه را ایمن کرده و برای بررسی علت تحویل آتش‌نشانان باقرشهر دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟