فیلم لحظه مرگ یک گاوباز توسط گاو خشمگین
حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه مرگ یک گاوباز در فستیوال سالیانه گاوبازی «فیستاس دل ترو» در زامورا اسپانیا را به تصویر می‌کشد.
این گاوباز ۶۰ ساله که در اسپانیا با نام «توریلرو» شناخته می‌شود هنگامی که خود را آماده نبرد با یک گاو می‌کرد بر اثر حمله برق‌آسای این حیوان جانش را از دست داد. این حادثه هنگامی رخ داد که این گاوباز در پشت رینگ گاوبازی در حال آماده شدن برای ورود به میدان گاوبازی بود.
ویدئویی که توسط یکی از تماشاچیان و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه وحشتناک را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که گاو به داخل میدان گاوبازی هدایت شده است ناگهان این حیوان با حمله‌ای مرگبار خود را به پشت رینگ گاوبازی رساند و به این گاوباز حمله‌ور شد. در این حمله برق‌آسا این حیوان شاخ خود را به گردن گاوباز فرو کرد و موجب مرگ او شد.
این اتفاق در مقابل چشمان وحشت‌زده بیش از ۲۰۰۰ تماشاچی که برای تماشای این مسابقات آمده بودند رخ داد. بنا به گفته رسانه‌های محلی اسپانیا این گاو با این حمله ناگهانی هیچ شانسی برای فرار به گاوباز نداد. پس از این حادثه پزشکان تلاش کردند تا جان این گاوباز را نجات دهند، اما موفق به نجات جان او نشدند.
مرگ این گاوباز اسپانیایی در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش نیز جراحت شدید یک گاوباز دیگر در فستیوال گاوبازی لاس ونتاس خبرساز شده بود. «رومن کولادو» ۲۶ ساله که قصد کشتن یک گاو با شمشیر را داشت بر اثر حمله این حیوان از ناحیه پا به شدت مجروح شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟