قدیر ارمیان داشت: شامگاه پنج شنبه ساعت حدود ۲۱ حادثه‌ای در خانه کشتی اسلامشهر رخ داد و طی آن یکی از کشتی گیران فوت کرد و به بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر منتقل شد.

وی در تشریح این حادثه گفت: زمانی که تمرین کشتی فرنگی به پایان رسیده بود، بلافاصله تمرین کشتی آزاد شروع شد و زمانی که کشتی گیران آزاد در حال تمرین بودند، ۲ نفر از کشتی گیران فرنگی برای خشک کردن لباس خود نردبان خانه کشتی را بلند کرده بودند، که به بالای بالکن بروند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر اضافه کرد: یکی از کشتی گیران بالای نردبان می‌رود و بر اثر تکان خوردن نردبان اتصال با یک برق که احتمالاً یک فاز لخت شده بوده پیدا می‌کند و کشتی گیر را پرت کرده است و کشتی گیر دیگر نیز که می بیند، ورزشکار دیگر بالای نردبان است، نگران وی شده و پای خود را پایین نردبان می‌گذارد و لحظه پرتاب کشتی گیر بالای نردبان برق ورزشکار پایین نردبان را می‌گیرد.

ارمیان گفت: ورزشکاری که از بالای نردبان پرت شده در حال شوک است و به گفته پزشکان نوار قلب و آزمایش خون وی عادی است، اما شوکه شده است.

وی اضافه کرد: اما کشتی گیری که نردبان را نگه داشته است، را برق گرفته و فوت کرد که حدود ۳۱ سال سن داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر گفت: این حادثه خارج از ورزش رخ داده است و مدیر سالن در لحظه حادثه از ورزشگاه بیرون رفته است و حتی یکی از اعضای هیأت کشتی چند بار به این افراد هشدار داده بود، که به نردبان دست نزنند اما اعتنا نکرده بودند.

ارمیان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص زمان رسیدن اورژانس گفت: بلافاصله با اورژانس تماس گرفته شده است، اما تا ۲۰ دقیقه بعد آمبولانس نیامده و مجبور شدند، حادثه دیدگان را با خودروی شخصی به بیمارستان برسانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟