حجم ویدیو: 5.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه برخورد مرگبار یک بادسوار را با یک کشتی توریستی در نزدیکی سنت پترزبورگ روسیه به تصویر می‌کشد. " آرتم آکیموف " ملی پوش ۱۸ ساله روسی که مشغول بادسواری در نزدیکی ساحل بود در این حادثه جانش را از دست داد.

ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع این حادثه مرگبار را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که آرتم در حال لذت بردن از بادسواری است ناگهان یک کشتی توریستی تندرو به سمت او نزدیک می‌شود. در حالی که پسر جوان تلاش می‌کند با تغییر مسیر خود از برخورد با این کشتی خودداری کند، اما شدیدا به آن برخورد می‌کند. ظاهرا ملوان این کشتی توریستی که پر از گردشگر بود متوجه این بادسوار که در نزدیکی آن حضور داشت نشده بود.

بنا به گفته شاهدان عینی پس از برخورد بادسوار به این کشتی که با سرعت ۴۰ مایل بر ساعت (۶۵ کیلومتر بر ساعت) در حرکت بود آن‌ها ناگهان صدای مهیبی شنیدند. هر دو پای چپ و راست این بادسوار به همراه دست چپ او در این حادثه قطع شدند. هنوز مشخص نیست در حالی که گردشگران متوجه این بادسوار جوان شده بودند چطور ملوان کشتی قربانی را ندیده بود.

گفتنی است؛ آرتم یکی از بادسواران حرفه‌ای روسیه بود که رهبری تیم جوانان روسیه را نیز بر عهده داشت و عضو تیم ملی کشورش بود. او برای مسابقات قهرمانی جهان در سال جاری انتخاب شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟