حجم ویدیو: 4.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

در اتفاقی عجیب گوساله یک چشمی که در یکی از مناطق روستایی هندوستان به دنیا آمده، مورد احترام روستائیان قرار گرفته است. بنا به باور این روستائیان این گوساله یک چشم معجزه‌ای از طرف خداوند است که برای مردمان روستا فرستاده شده است.

ویدئویی که توسط دوربین تلفن همراه و توسط یکی از روستائیان تهیه شده است، این گوساله را که یک چشم بزرگ در وسط سرش قرار دارد نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که مادر گوساله در حال لیسیدن گوساله است، تعدادی از روستائیان که در حال دعا و نیایش هستند دیده می‌شوند. این اتفاق در یکی از روستا‌های منطقه "راناگات" واقع در ایالت بنگال غربی هندوستان رخ داد.

صدای یکی از افراد محلی که به زبان بنگالی محلی صحبت می‌کند در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید: "همه چیز این گوساله تا قسمت گردن آن طبیعی است و سر این حیوان است که بسیار عجیب است. "همچنین زن دیگری می‌گوید: "من هرگز چنین چیزی را در زندگی‌ام ندیده بودم."

صاحب این گوساله که نخواست نامش فاش شود گفت: "مردمان زیادی از روستا‌های مجاور به خانه ما می‌آیند و از ما درخواست می‌کنند تا این گوساله را مشاهده و به آن ادای احترام کنند. همه ما فکر می‌کنیم این یک معجزه خداست و این لرد برهما [خدای خالق در هندوئیسم] است که در نماد گاو در خانه ما متولد شده است."

گفتنی است؛ در حالی چنین اعتقادات خرافه‌ای در مناطق روستایی هندوستان رواج دارد که دامپزشکان با رد ادعا‌های "معجزه" در مورد چنین گوساله جهش یافته‌ای، آن را از اختلال ناشی از نقص مادرزادی بیولوژیکی به نام سیکلوپیا می‌دانند. به طور معمول، گوساله‌های متولدشده با اختلال مادرزادی نادر فقط برای چند هفته زنده می‌مانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 477354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟