حجم ویدیو: 2.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

به گزارش خبرنگار رکنا، ساکنان خیابان کارگر اصفهان نیمه های شب از شنیدن صدای وحشتناک تصادف و برخورد چند خودرو با هم هراسان از خانه های شان بیرون زدند و در خیابان شاهد صحنه های عجیبی بودند.

دختر و پسر جوان پولداری که در خیابان کارگر اصفهان با خودروهای  میلیاردی پورشه  با یکدیگر کورس گذاشته بودند تصادف هولناکی را رقم می زنند و یک نفر در این تصادف قربانی تفریحات لاکچری آنها می شود.

دختر جوان که راننده یکی از پورشه ها بود خودرویش در این خیابان منحرف شده و با یک پراید برخورد می کند خودروی پراید چپ کرده و راننده اش در دم جان می بازد.

این راننده جوان با همان سرعت به راهش ادامه می دهد و کمی جلوتر به شدت با یک پراید دیگر برخورد می کند و خودروی پراید هم در گوشه خیابان پارک بود به شدت به پژو  206 اصابت کرده تا حدی که 4 چرخ این خودرو جدا می شود و ساکنان آن محل از شدت صداهای ناهنجار به خیابان می ریزند.

بعد از تصادف هولناکی که این دختر و پسر جوان رقم می زنند راننده پسر خودروی لاکچری اش را رها کرده و فرار می کند مردم که در خیابان جمع شده بودند مانع از فرار دختر جوان می شوند و با پلیس تماس می گیرند .

راننده خودرو پورشه اصفهان، آقازاده نبود

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفته خودروی پورشه‌ خبرساز اصفهانی که تصاویر تصادف آن در ساعات اخیر، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، ارتباطی به هیچ یک از مسئولان نداشته و راننده آن "آقازاده" نبوده است.

در ساعات اخیر، تصاویری از یک تصادف در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد یک خودرو پورشه با برخورد با چند خودرو دیگر، موجب بروز خسارت شده است.

در توضیحات این تصادف آمده که "دو خودرو پورشه در خیابان کارگر اصفهان، کورس گذاشته‌ بودند که یکی از این دو خودرو به دلیل سرعت بالا، کنترل خود را از دست داده و با خودروهای دیگری برخورد می‌کند." بنابر اطلاعات غیر رسمی، این تصادف موجب مرگ یک نفر می‌شود.

اظهارات مطرح در شبکه‌های مجازی، این ادعا را طرح کرده‌اند که خودرو متعلق به یکی از مسئولان بوده و راننده نیز فرزند وی بوده است.

حالا ابوالقاسم چلمقانی این اظهارات را تکذیب کرده و می‌گوید: این خودرو به هیچ‌یک از مسئولان ارتباطی نداشته، راننده شناسایی، اما متواری شده است و "آقازاده" نیز نبوده است.

وی افزود: به دلیل اهمیت خبر، اطلاعات تکمیلی توسط معاونت اجتماعی و مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، منتشر خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدیه شایگان
آیا این خبر مفید بود؟