حجم ویدیو: 2.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

اشتباه عجیب یک کارگر در یک کشتی توریستی گرانقیمت کلمبیایی حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد. جوشکاری این کارگر در نزدیکی مخزن سوخت کشتی موجب یک انفجار وحشتناک و کشته شدن یک تن شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه و لحظه انفجار کشتی را به تصویر می‌کشد. این ویدئو یک مرد جوان را در حالی که روی عرشه کشتی نشسته است، نشان می‌دهد.

در حالی که کارگر در انتهای کشتی و در نزدیکی مخزن سوخت در حال جوشکاری است، ناگهان انفجار مهیبی در زیر پای مرد جوان رخ می‌دهد و او را به داخل آب دریا پرتاب می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که در اثر این انفجار کشتی به قطعات کوچک تبدیل می‌شود.

بنا به گفته یکی از مقامات محلی این حادثه در بخش شمالی بندر شهر نکوکلی رخ داد. طبق گزارش اولیه مشخص شد سه کارگر که به استخدام این شرکت توریستی درآمده بودند، در حال انجام جوشکاری بر روی قسمتی از این کشتی بود که ناگهان این حادثه رخ داد. بنا به این گزارش شاهدان عینی بلافاصله تلاش خود را برای نجات جان این مردان آغاز کردند.

گفته می‌شود از سه کارگر جوشکار یک تن در اثر انفجار در محل حادثه در دم جان باخت و دو تن دیگر نیز که زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. هویت کارگر متوفی آرونسنه مزا تورکیلا اعلام شده که 48 ساله بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟