تصادف بامدادی دو دستگاه خودرو در بزرگراه شهید بابایی

به گزارش رکنا، ساعت 2:42 دقیقه بامداد امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری بایکدیگر، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران زنگ ایستگاه 54 را به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به محل حادثه در بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک رسولی اعزام کرد.
اسماعیلیان‌نژاد فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: دو دستگاه خودرو سواری رانا و لیفان درحال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی بودند که به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند.
اضافه کرد: به دنبال این حادثه، خودروسواری رانا به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد و درمیان گاردریل فلزی بزرگراه گیر کرد و خودرو لیفان نیز در حاشیه بزرگراه متوقف شد.
با اشاره به این موضوع که راننده خودروی رانا در پی این برخورد، با بجا گذاشتن وسیله نقلیه‌اش به سرعت محل حادثه را ترک کرد، افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه و نصب علائم هشدار دهند ه ترافیکی، مشغول عملیات شدند و ضمن قطع برق خودروها با استفاده از ابزار موجود اقدام به بیرون آوردن خودروی رانا از زیر گاردریل شدند.
فرمانده آتش‌نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است، اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی هر دو خودروی تصادفی را به حاشیه بزرگراه منتقل کردند تا با جرثقیل پلیس راهور به پارکینگ راهنمایی و رانندگی انتقال یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تصادف در بابایی1تصادف در بابایی2

کدخبر: 474581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟