مرد جوان در خواب هندزفری را بلعید +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اخیراً یک مرد تایوانی حین خواب یکی از هندزفری های خود را ناخواسته می‌بلعد و تنها پس از بیدار شدن بود که متوجه وجود آن در معده خود شد. جالب اینکه روز بعد هندزفری را بدون هیچ مشکلی با 41 شارژ باتری به دست می‌آورد.

رسانه‌ها گزارش کرده‌اند یک مرد تایوانی به نام هسو حین خواب هندزفری راست خود را می‌بلعید و در نهایت به معده او می‌رسد. این مرد از وجود آن در شکم خود کاملاً بی اطلاع بود و تنها زمانی متوجه اش شد که از قابلیت Find My AirPods برای یافتن آن استفاده کرد. در نهایت او پس از بی حاصل بودن گشتن اتاق برای یافتن آن، متوجه صدای آلارم دستگاه از شکم خود می‌شود.

مرد بخت برگشته تایوانی با نگرانی شدید به یکی از بیمارستان‌های این کشور مراجعه می‌کند و پزشکان اورژانس پس از عکس برداری به کمک اشعه ایکس، وجود AirPod در شکم هسو را تأیید می‌کنند. با این حال تیم پزشکی به جای اقدام تهاجمی، به او داروی مسهل می‌دهند، هرچند که هنوز انجام جراحی منتفی نبوده است.

روز بعد هسو دوباره هندزفری خود را به دست می‌آورد و در کامل ناباوری هنوز 41 درصد شارژ باتری داشته است. احتمالاً این ماجرا نوید بخش خریداران محصولات گران قیمت اپل خواهد بود.

به گفته پزشک معالج در وجود پوشش پلاستیکی بیرونی هندزفری، خطر ناشی از بلعیدن آن بسیار پایین‌تر از بلعیدن باتری لیتیوم-یون معمولی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟