نجات معجزه آسای پسر ۹ ساله در حادثه آتش سوزی آپارتمان! + تصاویر

پسر ۹ ساله روسی که پس از آتش گرفتن یک طبقه از آپارتمانی در این کشور به بیرون از پنجره رفته و روی کولر گازی قرار گرفته بود به طور معجزه آسایی از این حادثه جان سالم بدر برد. این پسر پس از آنکه شعله‌های آتش و دود غلیظ وارد آپارتمانشان شد برای حفظ جان خود و ترس از خفه شدن تصمیم گرفت برای فرار به بالای کولر گازی که در ارتفاع ۸۰ فوتی از زمین قرار گرفته بود برود. بنا به گفته شاهدان عینی و همسایگان این پسر که نامش " دنیس" اعلام شده در حالی که بسیار ترسیده بود دائما فریاد می‌زد و از مادرش طلب کمک می‌کرد. این در حالی بود که این پسر پس از اتمام مدرسه اش در شهر "سامارا" روسیه تنها در خانه حضور داشت و در لحظه وقوع حادثه مادر او در خانه نبود.

یکی از شاهدان عینی با نام "آناستازیا" در این باره گفت: " این پسر در خانه تنها بود. آتش سوزی مهیبی بود؛ و شعله‌های آتش و دود از بالکن قابل مشاهده بود. این پسر چاره‌ای نداشت جز آنکه خودش را به بالای کولر گازی رساند و روی آن نشست. من و خیلی از افرادی که در پایین حضور داشتیم نگران بودیم که این کولر گازی به پایین سقوط کند.

خوشبختانه دقایقی بعد نیرو‌های آتشنشانی جان پسر را نجات و او را به پایین انتقال دادند. نیرو‌های آتشنشانی ابتدا تلاش کردند تا از طریق نردبان خود را به دنیس برسانند، اما نردبان به درخت‌های مقابل آپارتمان گیر کرد. در ادامه پدر کودک که خود را به خانه رسانده بود درب خانه را باز کرد و یکی از آتشنشانان با به خطر انداختن جانش با استفاده از تجهیزات مخصوص وارد خانه شد و این پسر را نجات داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

9843764_148

9843765_938

کدخبر: 473760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟