حجم ویدیو: 1.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این ویدیو اتفاقی عجیب را در یک مراسم عروسی در چین به تصویر کشیده که با حواشی زیادی در فضای مجازی رو به رو شده است.

ویدیو منتشر شده که تاکنون میلیون ها بازدید در فضای مجازی داشته حاکی از آن است که یک زوج عاشق حین برگزاری مراسم عروسی شان ناگهان با حضور نامزد سابق داماد در حالی که لباس عروس به تن دارد مواجه می شوند و این در حالی است که او در مقابل چشمان بهت زده عروس و مهمانان در مقابل داماد زانو می زند و از او می خواهد تا عروسی اش را کنسل کند و دوباره با او رابطه ای جدید را شروع کند و همچنین مدام با گریه و التماس تکرار می کند که تقصیر او بوده که رابطه شان بهم خورد.

طبق گفته فیلمبردار مراسم و مهمانان، داماد و نامزد سابقش به دلیل این که از نظر شخصیتی با یکدیگر متفاوت بودند رابطه شان را تمام کردند اما پس از مدتی زن جوان با پشیمانی به سراغ داماد آمد و با خراب کردن مجلس عروسی او در خواست شروع مجدد رابطه اش را داشت.

عروس و خانواده اش که با تعجب و عصبانیت این صحنه را تماشا می کردند فورا با خشم مراسم را ترک کردند و این کار عروس جوان موجب شد تا داماد با ناراحتی به سراغش برود و ابراز پشیمانی کند.

گفتنی است که پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی کاربران زیادی واکنش نشان دادند و انتقاد کردند، برای مثال برخی از کاربران با کامنت های گوناگون جویای احوال عروس بودند و با حرف های رکیک نامزد سابق داماد را زیر سوال می بردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟