اولین عکس ها از سیل در آسایشگاه کهریزک تهران / ساختمان تخلیه شد + جزییات

952084af-1631-4e63-881b-892fb5f8a4a8

651a34c8-8aa6-4d9c-bbcb-46bc32002e88

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، در پی وقوع سیل در جنوب تهران و به خصوص در محدوده آسایشگاه خیریه کهریزک یکی از کارمندان آسایشگاه به تشریح حادثه پرداخت و گفت: ساعت یک بامداد امروز 13 فروردین ماه بدون اطلاع از خطر سیل در آسایشگاه کهریزک به علت سیلی که جنوب تهران را گرفتار کرده بود طی تماس با مسئولین این آسایشگاه همگی حتی آنهایی که در سفر بودند خود را رساندند و با کمک آتش نشانی و ماشین های امدادی سالمندان را به محلی امن برده و ساختمان را تخلیه کردیم.

وی در ادامه به خبرنگار رکنا گفت: پس از انتقال سالمندان به محلی مطمئن،  آتش نشانان وارد عملیات شدند.  خوشبختانه سیل به داخل ساختمانی که مرکز نگهداری سالمندان است نفوذ نکرد اما آب در زیر زمین ساختمانی که محل انباشت پرونده ها بود نفوذ کرد که تا نیم ساعت پیش آتش نشانی مشغول تخلیه آب از این ساختمان بود.

این مسئول تصریح کرد: با وجود اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با چنین بحران هایی را پیش بینی نکرده بودند و سابقه این قبیل حوادث هم وجود نداشت اما مسئولان این مرکز خیریه توانستند به درستی بحران پیش آمده را مدیریت کنند و صدمات جانی در بر نداشت.

وی خاطر نشان کرد: به علت سیل در جنوب تهران بیشتر اراضی و زمین های کشاورزی منطقه کهریزک د آب و گل فرو رفته است و شهرداری با خاکریز در اطراف این زمین ها از نفوذ سیل به ساختمان آسایشگاه و جاده فرعی جلوگیری کرده است.

بنابه این گزارش، زمین های کشاورزی اطراف آسایشگاه کهریزک پر از آب شده و دورتا دور ساختمان را پر کرده است و گفته می شود یک دامداری در این محدوده وجود دارد که 9 دام آن تلف شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟