به گزارش رکنا، سیاوش ارجمندزاده عنوان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به ایستگاه‌های مخابراتی و امدادرسانی دریایی برای پاسخگویی به مشکلات دریانوردان مجهز است.

وی افزود: دریانوردان در صورت نیاز به امدادرسانی بدون گرفتن کد با هر نوع تلفن می‌توانند از طریق شماره تلفن 1550 با امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردان استان بوشهر ارتباط تلفنی برقرار کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: امدادگران دریایی با تجهیزات ویژه‌ی امدادی برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان به طور شبانه‌روزی در حالت آماده باش هستند.

ارجمندزاده با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در آب‌های دیر گفت: بلافاصله پس از اعلام نیاز به امدادرسانی موتور لنج باری که در مسیر دبی به بندر گناوه در تردد بود، شناور ناجی هشت به موقعیت اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد جوی عملیات امداد و نجات به لنج حادثه دیده تا اوایل بامداد امروز طول کشید و امدادگران توانستند هر شش خدمه‌ی این شناور را نجات داده و به اسکله دیر منتقل کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به غرق شدن لنج یاد شده به دلیل آبگرفتگی شدید در محل حادثه، اظهار کرد: در حال حاضر ملوانان این لنج در سلامت کامل به سر می برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 466590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟