حجم ویدیو: 17.98M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار حسین رحیمی در مرکز فرماندهی و کنترل پلیس تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت امنیتی پایتخت در چهارشنبه سوری امسال اظهار کرد: وضعیت پایتخت در که از چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با سال‌های قبل در امنیت و آرامش بیشتری برگزار شد و خوشبختانه بنابر گزارش‌های دریافتی وضعیت امنیتی پایتخت بسیار مطلوب است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ نفر از مخلان نظم و امنیت از سوی پلیس دستگیر شده‌اند، گفت: این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت هستند.
به گفته رحیمی، تمامی قرارگاه‌های پلیس فعال است و مأموران ما تا پایان مراسم چهارشنبه سوری در آماده باش کامل هستند و با هر اقدامی که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان و ضربه زدن به نظم و امنیت اجتماعی شود برخورد خواهند کرد.
رحیمی درباره شمار مصدومان چهارشنبه سوری در پایتخت نیز گفت که بنا بر اعلام نماینده دستگاه‌های حاضر در مرکز فرماندهی و کنترل پلیس تهران بزرگ ۲۷ نفر تا کنون در تهران مصدوم شده‌اند که تمامی آنان وضعیت جسمی مطلوبی دارند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی پایتخت نیز گفت: وضعیت ترافیکی در پایتخت آرام گزارش شده و تردد بدون مشکل خاصی در جریان است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 465438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟