حجم ویدیو: 2.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش گروه حوادث رکنا، هادی حق شناس درباره حادثه امروز کشتی کوموروز در بندر شهید رجایی بندرعباس استان هرمزگان در جنوب ایران گفت: ابعاد این کشتی ۹۰ متر طول و دارای ۱۵۳ کانتینر بود.

وی با بیان این‌که بارگیری این کشتی از بندرعباس انجام می‌شد، گفت: این کشتی حامل کالاهای صادراتی روغن صنعتی، پتاسیم کلر، و… بود.

حق شناس افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ظاهرا در ناهماهنگی که بین افسر اول کشتی و متصدی جرثقیل و تخلیه و بارگذاری رخ داد، بخشی از این کشتی غرق می‌شود که در حال خارج سازی کانتینرها هستیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارتفاع کشتی از کف تا بالای آن ۲۵ متر است و عملیات خارج سازی کانتینرها آغاز شده است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی این کشتی دارای ۱۴ نفر پرسنل است که همگی هندی هستند و فقط یک نفر از ناحیه پا آسیب دیده است و بقیه سالم هستند.

حق‌شناس افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: کشتی تحت پرچم جزیره کوموروز بوده است که در ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز در اسلکه ۲۵ بندر شهید رجایی دچار حادثه می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

جزئیات حادثه کشتی کانتینری خارجی در بندر شهید رجایی

جزئیات حادثه کشتی کانتینری خارجی در بندر شهید رجایی

جزئیات حادثه کشتی کانتینری خارجی در بندر شهید رجایی

کدخبر: 465360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟