تخریب خانه و یک مغازه براثر انفجار مهیب در تهران+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، براثر این حادثه یک نفر به طور سطحی مجروح شد و همچنین خسارات زیادی ببار آمد.

بر اساس این گزارش، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 13:29 دقیقه امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 76 را به محل حادثه در بزرگراه شهید فهمیده، شهرک آزاد شهر، خیابان گودرزی اعزام کرد.

محمد طالش خان سرپرست ایستگاه 76 آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه یک منزل مسکونی بود که درقسمت حیاط آن به طور غیرمجاز برای شارژ کپسول های سفری استفاده می شد.

انفجار سیلندر گاز مایع در منزل مسکونی خسارت مالی بر جای گذاشت

وی افزود: بنا به اظهار شاهدین، مالک این منزل در حیاط مشغول جوشکاری بود که به علت بی احتیاطی و نشت گاز مایع ناگهان یک سیلندر23 کیلویی گاز مایع دچارانفجار شد.

انفجار سیلندر گاز مایع در منزل مسکونی خسارت مالی بر جای گذاشت

سرپرست ایستگاه آتش نشانی با اشاره به وجود تعدادی سیلندر 11 کیلویی گاز مایع و نیز چندین کپسول سفری در حیاط این منزل، تصریح کرد: براثر این انفجار مالک منزل که مردی میانسال بود، از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت جزئی شد که توسط امدادگران آتش نشانی به بیمارستان انتقال یافت.

انفجار سیلندر گاز مایع در منزل مسکونی خسارت مالی بر جای گذاشت

طالش خان در مورد عملیات نیروهای آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تخلیه سیلندر ها از محل، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنین آن ارائه کردند.

تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه و نیز خسارت وارده هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟