مچاله شدن پژوی مرد تهرانی در ریزش ساختمان 3طبقه + عکس ها

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه ساعت 15:44 دقیقه روز گذشته توسط ساکنان این ساختمان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده و درخواست کمک شد که با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 81 به محل حادثه واقع در عبدل آباد، خیابان ارسطو روانه شدند.

آوار ساختمان سه طبقه خودرو را له کرد

بهنام شفائی فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گزارش داد: در یک ساختمان مسکونی 3 طبقه قسمتی از دورچین دیوار پشت بام به دلیل نامشخصی به داخل حیاط این ساختمان فروریخت.

آوار ساختمان سه طبقه خودرو را له کرد

وی افزود: با افتادن بخشی از دیوار لبه ی پشت بام به پایین، یک دستگاه خودروسواری پژو 405 که در حیاط این منزل مسکونی پارک شده بود، در زیر آوار دیوار له و خسارت زیادی به آن وارد شد.

آوار ساختمان سه طبقه خودرو را له کرد

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: خوشبختانه در هنگام ریزش دیوار، هیچ یک از ساکنان در داخل حیاط منزل مسکونی حضور نداشت به همین خاطراین حادثه مصدوم و یا تلفات جانی نداشت.

شفائی علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی ذکر کرد و اظهار داشت: آتش نشانان ضمن ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان، محل حادثه را کاملا ایمن سازی کرده و در حضور کارشناسان شهرداری منطقه دستور تخلیه ساختمان را به مالکان آن اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟