این زن جوان عاشق خوردن صابون است+ عکس

"آسیفا" ویدیوهایی منتشر کرده است که نشان می دهد، او قالب های صابون را لیس می زند و آن ها را براساس سلیقه اش بررسی می کند ؛در ویدئوها کاملا واضح است که او فقط با نوک زبانش صابون ها را لمس نمی کند، بلکه آنها را مانند یک بستنی چوبی لیس می زند و میمکد. به نظر می رسد که از مزه آنها لذت می برد، درست همان قدر که مردم عاشق تماشای او هستند.

فیلم های مصرف صابون او هزاران لایک و کامنت دریافت می کنند، از جمله پیشنهاداتی در موردبرند صابونی که وی باید در آینده آن را امتحان کند. "آسیفا" تنها هفت روز پیش شروع به ارسال ویدیو صابون خوردن از خود کرد، اما او در حال حاضر به یک فرد مشهور در کشور خود تبدیل شده است، که در بسیاری، مورد توجه سایت های خبری و مجلات آنلاین قرار گرفته است.

در مصاحبه اخیر با نگوپیبارنگ، مرد 21 ساله ای گفت که این زن بعد از باردار شدنش، دو سال پیش شروع به خوردن صابون کرده است. همانطور که پیش از این هم موارد مشابهی را از ویار عجیب زنان برایتان گفتیم زنان اغلب در طول دوران بارداری هوس و ویار چیزی می کنند، و او هم ویار صابون کرده است.

او یک روز، زمانی که حمام بود، صابون را مزه مزه کرد و طعم میوه ای را آنقدر دوست داشت که به طور مرتب آن را می خورد و از خوردن آن لذت می برد. با این حال ، او خجالت زده بود که به شوهرش در مورد اعتیاد عجیبش بگوید، اما اخیراً پس از این که ویدئوی اینستاگرامی اش معروف شد، شوهر او نیز متوجه شد. "خوسیک آسیفا" گفت که او در دوران بارداری اش صابون می خورده است، اما خوشبختانه این کار بر نوزادش تاثیری نداشت.

زن اندونزیایی پس از خوردن صابون هیچ مشکلی برایش پیش نیامده است! او همچنین اشاره کرد که هرگز هیچ گونه درد شکمی، نفخ و یا حالت تهوع نداشته است.

ما افرادی را با عادت های غذایی عجیب و غریب پیش از این نیز نشان داده ایم، مثل زنی که به خوردن اسفنج ها اعتیاد پیدا کرده است، یا زنی که به خوردن پلاستیک اعتیاد پیدا کرده است، اما خوسیک آسیفا یکی از معدود کسانی است که توانسته از تمایل عجیب خود برای کسب شهرتش به صورت آنلاین استفاده کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟