انگشتان کارگر جوان کبابی در میان چرخ گوشت بود+ تصاویر

به گزارش گروه حواث رکنا، طی تماس پرسنل بیمارستان حضرت امام حسین(ع) با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروی ایستگاه 2 و نجات 12 از ایستگاه 71 را ساعت 21:55 شب گذشته به خیابان شهید مدنی بیمارستان حضرت امام حسین(ع)، رهسپار کرد.

چرخ گوشت صنعتی انگشتان مرد جوان را بلعید

سعید فراهانی افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی درباره این حادثه گفت:در طی تماس پرسنل بیمارستان حضرت امام حسین با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان ایستگاه 2 و نجات 12 به بیمارستان امام حسین رهسپار شدند.

وی افزود: بنا به گزارش مسئولین بیمارستان یک مرد جوان 17 ساله از اتباع بیگانه در هنگام کار در رستوران کبابی، در هنگام کار با چرخ گوشت بر اثر بی احتیاطی، دست راستش در میان تیغه های چرخ گوشت گیر کرده و همکارانش وی را به بیمارستان منتقل کرده بودند.

چرخ گوشت صنعتی انگشتان مرد جوان را بلعید

افسر آماده منطقه 6 عملیات خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات بلافاصله با استفاده از تجهیزات مخصوص، در حضور عوامل اورژانس بیمارستان، با رعایت کامل اصول ایمنی، اقدام به برش بدنه فلزی چرخ گوشت کرده و بعداز مدتی تلاش، انگشتان آسیب دیده این کارگر را از داخل چرخ گوشت رها کرده و تحویل عوامل اورژانس بیمارستان دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟