واعظی از دانشجویان حادثه دیده دانشگاه آزاد عیادت کرد+تصاویر

رئیس دفتر رئیس جمهور عصر پنجشنبه به نمایندگی از سوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، ضمن عیادت از دانشجویانی که در پی حادثه Incident دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شده اند، با خانواده این دانشجویان در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.

واعظی ابتدا بر بالین پنج نفر از دانشجویانی که هنوز روند درمان آنان در بخش مراقبت های ویژه ادامه دارد، حاضر شد و ضمن احوالپرسی و دلجویی از آنان، با گزارش تیم پزشکی در جریان روند درمان و آخرین وضعیت جسمی و سلامتی Health شان قرار گرفت.

وی در این دیدار، با ابلاغ پیام رئیس جمهور، رسیدگی های پزشکی و درمانی لازم برای بهبود هر چه سریعتر آسیب دیدگان را مورد تاکید قرار داد.

در جریان عیادت رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام شد که با تلاش مستمر کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان امام خمینی، از ۱۶ مصدوم حادثه که به این بیمارستان منتقل شده‌اند 10 نفر ترخیص و یک نفر در آستانه ترخیص است و وضعیت پنج دانشجویی هم که همچنان بستری هستند، با اقداماتی که انجام شده رو به بهبودی است و روند درمانی آنان با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی با قدردانی از تلاش و زحمات بی دریغ تیم پزشکی در روند درمانی این دانشجویان، از آنان خواست در مراقبت و درمان مصدومین از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنند و تاکید کرد که رئیس جمهور دستور داده اند همه امکانات دارویی و درمانی تهیه و برای بهبود کامل این دانشجویان عزیز بکار گرفته شود.

واعظی همچنین در جمع خانواده دانشجویان حادثه دیده حضور یافت و ضمن اظهار همدردی با آنان تأکید کرد: در رسیدگی به عزیزان شما احساسم این است که اینها فرزندان خودم هستند و با همان احساس، روند درمان و سلامتی آنان را تا آخر پیگیری می کنم و بی تردید تیم پزشکی بیمارستان نیز با چنین احساسی است که توانسته اند شرایط بهبودی نسبی را حتی برای عزیزانی که وضعیت مساعدی نداشتند فراهم سازند و قطعاً این روند، تا بهبودی کامل آنان ادامه خواهد یافت.

واعظی از دانشجویان حادثه دیده دانشگاه آزاد عیادت کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به دغدغه مصدومین و خانواده آنها نسبت به وضعیت تحصیلی و امتحانات تصریح کرد: نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشید و دولت حمایت و پشتیبانی های لازم را در این زمینه و به ویژه درمان آنان به عمل خواهد آورد و تلاش برای بازگشت عزیزانتان به شرایط عادی زندگی و تحصیلی را وظیفه خود می‌داند.

وی همچنین تلاش تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان امام خمینی را در رسیدگی خالصانه و دلسوزانه نسبت به مصدومین قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی از کادر درمانی مجربی برخوردار است و در این حادثه تمام توان و ظرفیت خود را برای درمان عزیزان مصدوم به کار گرفته به نحوی که تعداد زیادی از آنان بهبودی خود را به دست آورده و ترخیص شده اند و شرایط مطلوبی برای باقیمانده مصدومین نیز حاصل شده که قطعا با ادامه مراقبت‌ها، آنها نیز به آغوش خانواده هایشان باز خواهند گشت.

در این دیدار صمیمی، شماری از اعضای خانواده دانشجویان با اظهار خوشحالی نسبت به بهبود وضعیت سلامتی فرزندان خود و قدردانی از حمایت های دولت و شخص رئیس جمهور و همچنین کادر تیم پزشکی معالج، برخی دغدغه ها و نگرانی های خود را با رئیس دفتر رئیس جمهور در میان گذاشتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟