حجم ویدیو: 3.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش گروه حوادث رکنا، پدری که دو دختر و پسر خردسالش را به علت شیطنت در حیاط خانه به شکلی وحشتناک مورد تنبیه قرار داده بود توسط پلیس Police ترکیه دستگیر شد. در این اتفاق عجیب که در منطقه "عثمانیه" در جنوب ترکیه رخ داد این مرد که هویتش " محموت ای " اعلام شده دو کودک خردسال خود را با طناب به دیوار فلزی اطراف خانه اش بسته بود.

ساکنان محلی با دیدن دختر 3 ساله و پسر 5 ساله ای که با طناب به مدت یک ساعت به دیوار فلزی بسته شده بودند دچار شوک و حیرت شدند. آنها بلافاصله با پلیس محلی ترکیه تماس گرفتند و آنها را در جریان این حادثه Incident قرار دادند.

در ویدئویی که منتشر شده است پلیس ترکیه را که با چاقو در حال بریدن طناب ها و باز کردن دست این دو کودک است نشان می دهد. آنها پس از باز شدن دستشان نفس راحتی کشیده و از دیوار فلزی دور می شوند. پلیس بلافاصله با یک آمبولانس این دو کودک را برای انجام چک آپ به بیمارستان منتقل و همچنین پدر آنها را نیز بازداشت کرد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی ترکیه با واکنش کاربران همراه بود و برخی از آنها با درج کامنت هایی خشم خود را از این اقدام غیرانسانی مرد شرور ابراز کردند. کاربری در کامنتی نوشت : " هیچ واژه ای نمی تواند میزان قساوت و سنگدلی چنین آدم هایی را توصیف کند اگر شما چنین آدم بی خودی را آزاد بگذارید هیچ وجدانی ندارید." کاربر دیگری نوشت : " احتمالا پدر این مرد نیز در دوران کودکی اقدام به بستن او می کرده و او نیز به دلیل این روش تربیت نادرست اقدام به تکرار آن کرده است."اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟