به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، نقی کریمیان اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال 6 نفر در سواحل بابلسر، محمودآباد، نور و نوشهر از خطر غرق‌ شدن نجات یافتند که از این تعداد دو نفر به بیمارستان اعزام شدند.
وی بیان کرد: تعطیلات نوروز امسال غرق‌شدگی در دریای مازندران گزارش نشد.
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه ناجیان غریق از ابتدای تعطیلات نوروزی تا عصر روز دوشنبه 13 فروردین ماه امسال در سواحل استان حضور داشتند، افزود: در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای بازگشایی طرح‌های دریا ابتدای خرداد ماه امسال و تدارک برای کلاس‌های بازآموزی ناجیان غریق هستیم.
این مسؤول یادآور شد: 200 نفر از ناجیان غریق و 100 نفر از قایق‌رانان و جت‌رانان طی تعطیلات نوروزی در طرح‌های دریا فعال بودند.
کریمیان تصریح کرد: با گرم شدن هوا شاهد حضور مسافران در در دریای مازندران هستیم که توصیه ما به این افراد این است که کسی در ساحل نیست به دادشان برسد.
وی گفت: همچنین در این ایام و با گرم شدن هوا شاهد شنای افراد در رودخانه‌های استان هستیم که لازم است از این کار به شدت پرهیز کنند، چراکه بسیاری افراد در رودخانه‌های غرق شدند که هنوز اثری از پیکر آنان نیست، پس لازم است فرزندان خود را در کنار رودخانه‌ها تنها نگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟