وضعیت جعبه سیاه هواپیمای مرگ همچنان نامعلوم!

منصور شیشه فروش در خصوص آخرین وضعیت منطقه سقوط Fall هواپیمای مسافربری شرکت آسمان، اظهار کرد: امروز هم چنان در ارتفاعات شاهد ابر ضخیم و بارش برف و باران هستیم و با وجود وزش باد، امکان انجام عملیات نیست.

وی با اشاره به سیاست‌های ستاد مدیریت بحران سازمان امداد و نجات مبنی بر توقف عملیات در شرایط بد آب و هوایی، بیان کرد: در ۲ استان هم چنان آمادگی‌ها برای انجام عملیات حفظ شده است و تیم‌های استان کهگیلویه و بویر احمر آماده هستند در استان اصفهان نیز ۵ تیم در منطقه پادنای سمیرم حضور دارند که شامل ۳۰ نفر کوهنورد متخصص هستند که با تجهیزات کامل در صورت بهبود شرایط هوا، صعود و انجام عملیات را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به استقرار خودرو سیار سنجش وضعیت آب و هوا، عنوان کرد: دو استان اصفهان و کهگیلویه و بویر احمر هماهنگ با هم جلساتی را برگزار کرده‌اند و امروز نیز جلسه‌ای با حضور مسؤولان مربوطه هر ۲ استان در منطقه برگزار می‌شود و سناریو‌های مختلفی طراحی شده که با بهبود شرایط آب و هوایی عملیات زمینی و هوایی را آغاز کنند.

وی در خصوص وضعیت جعبه سیاه هواپیما مطرح کرد: هنوز از وضعیت جعبه سیاه اطلاعی نداریم و امیدواریم که با بهتر شدن آب و هوا شرایط صعود نیز فراهم شود و باید بگویم که در مرحله اول انتقال پیکر‌ها برای ما مهم‌تر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟