2مرگ های تلخ 5 مسافر جاده ای در2 تصادف خونین پراید و کامیون  + عکس

به گزارش رکنا گروه حوادث Accidents رکنا، خودروی پراید اعضای یک خانواده به نام های علی اکبر ۳۰ ساله راننده خودرو، حسن ۵۰ ساله، معصومه ۲۷ ساله، ابوالفضل ۹ ساله، نرگس ۳ ساله که سرنشین آن بوده و از تربت حیدریه به مقصد شهرستان خواف و رشتخوار در حرکت بودند ساعت ۱۲:۲۸ظهر دیروز در ۸کیلومتری بعد از تربت حیدریه و در منطقه ای معروف به قبرستان مورشک به صورت رخ در رخ با یک دستگاه کامیون سوزوکی که جوانی ۳۰ساله به نام جعفر رانندگی آن را بر عهده داشت تصادف Crash کرد. 
شدت این حادثه Incident به حدی بود که راننده و سرنشین جلوی خودرو در دم جا ن باختند. سه سرنشین دیگر این خودرو نیز به شدت مصدوم شده بودند که به بیکارستان اعزام شدند اما با وجود تلاش پزشکان نرگس ۳ساله و ابوالفضل ۹ساله نیز جان خود را از دست دادند. مادر این دو کودک نیز تحت مراقبت های ویژه قرارگرفته است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ اکبر آقا بیگی رئیس پلیس Police شهرستان تربت حیدریه دراین باره گفت: در بررسی های ابتدایی انحراف به چپ خودرو پراید علت وقوع حادثه Incident گزارش شده است. اما پس از گذشت شش ساعت حادثه مشابه دیگری در محور قوچان به مشهد رخ داد. 
رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه در ادامه بیان کرد: در این حادثه خودروی پراید که خانمی ۲۹ ساله و مردی ۳۳ ساله راننده و سرنشین آن بودند در ساعت 18:07 با خودروی کامیونت ایسوزو برخورد کرد. 
سرهنگ قدمگاهی رئیس پلیس شهرستان قوچان درباره این حادثه گفت: راننده و سرنشین خودروی پراید به شدت مصدوم شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند که با وجود تلاش پزشکان زن ۲۹ساله که فهیمه نام داشت جان خود را از دست داد.
وی خاطر نشان کرد: برابر اظهار نظریه اولیه کارشناسان تصادفات پلیس راه بی احتیاطی راننده کامیونت به علت توجه نکردن به جلو در هنگام رانندگی علت وقوع حادثه بوده است.
تحقیفات درباره این حادثه ادامه دارد و اجساد پنج قربانی این حادثه به سردخانه انتقال یافته تا پس از تشریفات قانونی برای خاکسپاری تجویل خانواده های خود شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟