آتش سوزی در انبار یک مرکز درمانی در توانیر تهران

وقتی مسئولان مرکز درمانی متوجه بروز آتش سوزی در قسمت انبار شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 108، 43 و 11 به همراه گروه امداد و نجات 18، خودرو حامل دستگاه های تنفسی، تشک نجات و خودرو نردبان را ساعت 20:32 شب گذشته به خیابان توانیر اعزام کرد.
احمد صفری معاون منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در قسمت زیر زمین یک مرکز درمانی که محل نگهداری تجهیزات پزشکی بود آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش درحال سرایت به طبقات بالایی بود.
وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از چندین سمت مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.
معاون منطقه 2 عملیات آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به مقابله با شعله های آتش پرداخته و آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و همچنین از سرایت آن به قسمت های دیگر جلوگیری به عمل آوردند.
صفری در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه Incident به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟