اقدام های زننده دلقک های ترسناک در آستانه هالووین آلمان

به گزارش رکنا، در برلین دو خلافکار که خود را به شکل دلقک درآورده بودند تلاش کردند از یک مرد ۲۵ ساله دزدی theft کنند. به گزارش پلیس، یکی از دلقک‌ها قربانی را از پشت محکم نگه‌داشته و پول خواسته و دیگری او را با چماق تهدید کرده است؛ وقتی مرد ۲۵ ساله موفق شده خود را رها کند، دلقک‌ها پا به فرار Escape گذاشته‌اند. این نخستین حمله‌ ثبت‌شده‌ "دلقک‌های ترسناک" در پایتخت آلمان است.
حدود یک هفته مانده به جشن هالووین (پایان اکتبر) در آلمان بر شمار سوءقصدهایی که عاملان آنها خود را به شکل دلقک درمی‌آورند، دائم افزوده می‌شود.
در روزهای اخیر در شهر "روستوک" در شمال این کشور مردی با لباس و ماسک دلقک سعی کرده بود مردی ۲۲ ساله و زن ۲۰ ساله همراه او را با اسپری رنگی کند.
در همین شهر "دلقکی ترسناک" با چوب بیسبال فریادکشان به سوی مردی ۲۶ ساله دویده بود. پلیس Police در هر دو مورد پرونده‌ "تلاش برای آسیب بدنی جدی" تشکیل داده است.
در شهر "آخن" هم صبح شنبه به فاصله چند ساعت دو رخداد مشابه ثبت شده است. در یک مورد دلقکی از میان بوته‌ها بیرون پریده و دوچرخه‌سواری ۲۱ ساله را ترسانده است؛ دوچرخه‌سوار زمین خورده و به بیمارستان منتقل شده است. در مورد دوم هم دلقکی با جسمی بلند یک فرد ۱۸ ساله را تعقیب کرده است.
پلیس آلمان حملات یادشده را نه تنها با مزه نمی‌داند، بلکه آنها را جزو ‌"جرائم سنگین" دسته‌بندی می‌کند. به گفته‌ رئیس سندیکای پلیس آلمان، کسی که با چاقو یا اره موتوری به سمت دیگران حمله می‌کند، یعنی آماده است وحشت یا حتی مرگ دیگران را به جان بخرد. وقتی افراد وحشت می‌کنند یا خود را در مخمصه می‌بینند، می‌توان عامل را به اتهام "آسیب جسمی" تحت تعقیب قضائی قرار داد.
البته پلیس هر مجرم ماسک به صورتی را "دلقک ترسناک" برنمی‌شمرد. برخی مجرمان تنها برای پوشاندن هویت خود از ماسک استفاده می‌کنند.
به گزارش دویچه‌وله، پدیده‌ "دلقک‌های ترسناک" ریشه در آمریکا دارد. در ایالات متحده هم حدود دو سال است که پلیس رخدادهای مشابهی را ثبت می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

کیفرخواست قطع دست برای دزدعنکبوتی شمال تهران+عکس

اقدام وقیحانه 3 دزد مسلح با زن و شوهر در مقابل چشمان کودک 7 ساله + عکس

زنان و دختران کارمند در دام شیطانی دکتر قلابی

این زن و شوهر قرار گذاشتن 25 سال بعد طلاق بگیرند / توافق عجیب تازه عروس و داماد +عکس دادگاه خانواده

اقدام زشت یک گورکن با جسد فریزی شده یک دختر جوان

بازیگر مشهور سینما بعد از 11 سال هنوز برای این دختر کادوی تولد میفرستد! +عکس

بازیگر زن 38 ساله ایرانی باردار شد +عکس جدید

فرار خواننده زن مشهور از چنگ گروگانگیران +عکس و شرح ماجرا

 

 

کدخبر: 227869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟