انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در شهرستان میانه

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن رفیعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه های بخش کاغذکنان ، طوق و آچاچی شهرستان که نارضایتی شهروندان را در پی داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رفیعی تصریح کرد: با گشت‌زنی‌های هدفمند و کارهای فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نتیجه داد و اعضای این باند که ۴سارق سابقه دار غیربومی و یک مالخر بودند شناسایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: پی از هماهنگی با مقام قضایی، این افراد در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس در استان های مختلف کشور دستگیر شدند و پس از مواجه شدن با ادله و مستندات موجود پلیس، به ۲۸فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نظارت و کنترل بر ضایعاتی ها بصورت مرتب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اجرا می شود گفت: در صورتی که اموال مسروقه به ویژه سیم و کابل های برق مسروقه در واحدهای آنها کشف شود این افراد به جرم خرید و فروش اموال مسروقه دستگیر و ضمن پلمب واحد مربوطه متهمان به مرجع قضائی معرفی می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به اینکه ۲دستگاه خودرو از سارقان کشف و ضبط شد و متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست درصورت مواجه شدن با موارد مشکوک موضوع را به تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 999937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟