سرقت 2 گلفروش به سبک فیلم سارقان اتوبان صدر / پلیس دست به اسلحه شد

به گزارش رکنا، از اوایل زمستان سال گذشته، دو ترک‌نشین یک موتورسیکلت با تعقیب رهگذران دربوستان‌ها، مراکز خرید و خیابان‌ها یا زیرنظر گرفتن رانندگان در پشت چراغ‌ قرمز راهنمایی و رانندگی، گوشی‌های آنها را که از 15 تا 100 میلیون تومان ارزش داشت به سرقت می‌بردند.

با شکایت شاکیان، تحقیقات پلیس تهران در این رابطه آغاز شد تا این‌که سرانجام روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران در اتوبان صدر تهران با مشاهده دو نفر که سوار بر موتورسیکلتی خلاف جهت اتوبان در حرکت بودند به تعقیب آنان پرداخته و با تیراندازی آنها را بازداشت کردند.

در بازرسی از متهمان، تعدادی گوشی سرقتی کشف شد.فرهاد یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: یک سال بابت گوشی‌قاپی زندانی و بعد آزاد شدم. گلفروش سر چهارراه شدم و در آنجا بازنی که مثل خودم گلفروش بود، آشنا و مدتی بعد ازدواج کردیم که دو فرزرند خردسال داریم.

با گران شدن گل، مشتری‌مان کم و شراط زندگی‌مان بدتر شده بود.دوست گلفروشم پیشنهاد داد تا گوشی‌قاپی کنیم. چندی قبل فیلمی از سارقان اتوبان صدر را درفضای مجازی دیدیم که با چاقو برای سرقت رفته بودند. ما هم تصمیم گرفتیم با الگوپذیری از آنها و با تهدید چاقو، سرقت کنیم.

مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه34 تهران با تایید این خبر گفت: با اعتراف این دو متهم تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کدخبر: 999421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟