دستگیری سارقان احشام در اهر

به گزارش رکنا،سرهنگ " حسین عبدی " در تشریح جزئیات این خبر ، گفت: در پی وقوع سرقت به عنف احشام از یکی از روستاهای شهرستان ، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همراهی ماموران پاسگاه نقدوز با حضور در محل وقوع سرقت و بررسی های  فنی و تخصصی و با فعال سازی گشت های آشکار و پنهان خودروی سارقان رادر یکی از روستاها شناسایی ودر عملیات موفق پلیسی طی تعقیب و مراقبت خودروی پژو ۴۰۵ بکاررفته در سرقت را متوقف کردند.

سرهنگ عبدی افزود : در این عملیات هر ۴نفر متهم دستگیر و متهمان دربازجویی و تحقیقات تخصصی و فنی پلیس به ۴ فقره سرقت احشام اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و به اتهامات مشارکت در ۴فقره سرقت احشام،سرقت به عنف توام با آزار و اذیت،شروع به قتل ،تغییر در ماهیت خودرو با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی اهر در پایان از شهروندان خواست ؛ضمن توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت ،  در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 993538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟